Persoane interesate

joi, 30 aprilie 2009

PANTOFII SAU CARTEA?

Ma intreb de unde incepe pragul saraciei?

De la pantofii rupti sau de la a nu avea ce minca? Imi aduc aminte ca Paunescu cita dintr-o scrisoare a unui om sarman "copii mei se bat cu ciinii la cosul de gunoi pentru o coaja de piine". Nu pot uita acest fenomen pentru ca stind la bloc vad in fapt ce spunea Adrian Paunescu , nu e doar o expresie metaforica.

Acum au trecut sarbatorile de primavara, vine caldura , pot umbla in slapi, pot merge la marea noastra, iar pe nisip e bine si descult. Daca mi s-ar oferi cartea dorita as da pantofii la schimb.

Oare ar face cineva acest schimb cu mine ?Ei bine raspunsul este NU, pentru ca suntem in Europa iar eu mi-am cumparat pantofi cu 20 lei (am cautat pina am gasit cei mai ieftini pantofi noi) in schimb cartea costa 40 lei si nu o pot gasi la pachet cu un ziar.

Cum o mai fi si economia asta de piata, libera? Pentru cine e libera piata, ca pentru mine ...

Ma bucur si ma felicit ca am adunat carti vechi pentru o era noua.

Niciun comentariu: