Persoane interesate

joi, 21 mai 2009

CEA MAI IMPORTANTA CARTE

Oare care poate fi cea mai importanta CARTE? Biblia ar spune cei mai multi oameni," Cartea cartilor de poezie" ar spune altii, cartile de scoala(manualele), abecedarul,ar spune un copil.
Eu va spun pe bune , pentru mine acum cea mai importanta carte este CARTEA DE MUNCA.
Azi mi-am scos aceasta carte (de la somaj, unde era depusa)si am rasfoit-o putin.Nici nu va puteti imagina cite amintiri mi-au rascolit sufletul in citeva minute.Mi-am revazut viata ,activitatea,valurile,virfurile,urcusurile si coborisurile vietii de pina acum. Iubesc aceasta carte, ea fiind o parte a vietii mele la vedere. Dar cit zbucium ascunde ea, numai eu stiu.
Un sfat pentru cei tineri care nu-si dau seama de necesitatea si importanta acestui document -CARTE este de a nu lucra la negru, de a tine de aceasta carte toata viata si a nu lasa legiuitorii sa o scoata din uz ,ea fiind strict necesara la pensionare. O adeverinta de munca se pierde usor, se cumpara usor, astfel ca unii vor putea avea multe adeverinte iar altii le vor pierde pe parcursul vietii. Unde mai pui ca unele firme apar si dispar ca ciupercile dupa ploaie, dispar cu arhive cu tot, prin lume dupa interesul lor. Astept cu nerabdare sa -mi revina CARTEA MEA DE MUNCA, impreuna cu decizia de pensionare.

Niciun comentariu: