Persoane interesate

joi, 2 iulie 2009

MIRCEA, NU MA MAI PACALESTI!

Credeti ca Mircea e sotul meu? Nu ! Daca sotul meu m-ar fi pacalit in asemenea hal, respectiv m-ar fi inselat, as fi divortat de el demult. Dar nu l-am prins cu "mita-n sac", asa ca e om cinstit si loial.
Credeti ca e Mircea Badea? Nu, nu-i vorba nici despre el.
Ma refer la Mircea Geoana, la presedintele care m-a tradat, respectiv m-a inselat, a trisat sau nu atiu cum sa mai zic, pentru ca se apropie alte alegeri si am o problema, o mare dilema, EU CU CINE SA VOTEZ?
Pe Basescu nu-l mai vreau in rupu' capului si asta fara nici o indoiala.
Ma gindesc la CrinAntonescu, imi place numele, imi place omul, are un nu stiu' ce, care atrage, vorbeste frumos, nu are antecedente, aproape ca mi l-as dori presedinte. Nu-mi place insa, marea prietenie cu vinzatorul petrolului nostru. Imi place sinceritatea si puritatea crinilor in general, dar nu pot uita ca daca ii mirosi te colorezi pe nasuc, iar daca ii pui in vaza (la loc de cinste) si uiti de ei si adormi, te pot ucide.
In sfirsit, am ajuns la Duda, nu-l vreau presedinte sub nici un chip. Neamul lui a luat destul de pe poporul meu.
Ceilalti candidati nu sunt de luat in seama.
Acum sa va explic titlul postarii mele: l-as vota pe Mircea Geoana, pentru ca promite multe poporului meu, dar oare se va tine de cuvint? Sau ne mai pacaleste odata? De ce ma simt pacalita si chiar inselata? Pentru ca am vrut schimbare in toamna si cu toate astea nu numai ca nu am reusit, ci mai mult, s-a unit cu dreapta si vedem cu totii ce circ fara piine ne dau. Un lucru e sigur, trebuie sa merg la vot sa ajut la o schimbare, dar cum sa ma asigur ca nu ma va pacali din nou ? Vorba lui Mircea Badea, daca nu ma inseala memoria, Mircea Geoana e in stare sa faca un inteles cu Base, si daca iese presedinte sa-l puna pe Base prim-ministru si atunci sa vezi tambalau. Asta este un bun model rusesc, dar nu e o schimbare pe care sa o vreau eu si poate nici poporul, daca mai are cineva minte in cap, in neamul nostru romanesc.
Si totusi eu cu cine sa votez, ca nu vreau sa dau ocazia nimanui sa ma pacaleasca a doua oara, ca atunci numai eu sunt de vina.
M-am adresat fara apelative de politete, deoarece aceste persoane sunt deja vedete ale universului nostru, prin teatrul pe care ni-l ofera zi de zi. Cine se supara "ii taiem nasul", ziceam cind eram mici, acum as zice sa le facem tot asa si celor care ne mint, fara rusine, cu tot tupeul pe care nu ni l-am putut imagina vre-o data.

Niciun comentariu: