Persoane interesate

miercuri, 2 septembrie 2009

MI-AM ALES UN PRESEDINTE

Dupa emisiunea de aseara a d-lui M.G. la care a participat, ca invitata, o tinara pe nume ALEXANDRA, nu am putut adormi de un gind greu. Am vazut in aceasta Alexandra, o prima floare pentru primavara ROMANIEI. Stiu ca nu se face primavara cu o floare, dar m-am gindit ca trebuie sa o ajutam. Ghinionul e ca majoritatea celor care ar ajuta-o nu au calculatoare, poate nici televizoare, sau pur si simplu s-au scirbit sa se mai uite, si deci nu au auzit ideile bune ale acestei tinere. Am inteles ca Alexandra a conceput un manifest: "Nu aceasta este Romania mea". Imi pare rau ca nu am retinut numele si nici site-ul daca cineva citeste postare mea si ma poate ajuta, il rog, sa-mi scrie.
Gindul care nu m-a lasat sa adorm, este acela de a gasi un candidat la presedintia tarii. Un om integru, credibil, onest, sufletist, drept, fara antecedente penale, curajos, demn, cunoscut, patriot, aratos daca se poate, sa nu fie sarac cu duhul, nici cu banii... culmea, as dori sa fie si real.
Asa ca m-am hotarit sa-l caut: este inalt ca un brad, tare ca un stejar, deci dupa mine aratos; a umblat prin lume, dar s-a intors acasa si rabda, cu noi romanii, mojiciile si nimicniciile celor care conduc aceasta tara, deci zic eu ca este patriot. La relatiile care le are cu occidentul si nu numai, eu cred ca ar putea sa aduca mari investitori in tara si sa ne mai puna pe picioare cit de cit, creind locuri de munca. Pina acum nu stiu sa se fi coborit la a se propune singur presedinte, desi parca i s-a sugerat cindva, dar a refuzat. Deci cred ca este un om demn si integru, pentru ca nu a vrut sa se compromita cu cei care se aflau atunci pe culmi. Nu-i cunosc conturile bancare, dar stiu sigur ca nu este sarac, are afacerile sale si nu va umbla cu smecherii, tinindu-i pe romani de prosti, cum fac actualii... Eu nu-l cunosc personal si nici nu este necesar, dar imi inspira increderea pe care nici un candidat cunoscut de pina acum nu mi-a inspirat-o. De regula l- am ales pe cel mai putin rau sau nu m-am dus la vot.
Dar cum nimeni nu-i fara pacat, as dori sa renunte de tot la vinatoarea de mistreti, sa fie mai discret cu fetitele sau sa-si aleaga una potrivita cu statutul sau, si sa-mi fie presedinte.
VREAU SA FIE PRESEDINTELE MEU ACEST OM, uite ca i-am uitat numele...

Niciun comentariu: