Persoane interesate

duminică, 5 decembrie 2010

TREBUIE VĂZUT ŞI DIFUZAT...CA SĂ NU UITĂM!

Această filă de istorie am primit-o prin mail, de la colega mea de liceu, A.B.
Aş dori ca toţi care treceţi pe aici să aveţi răbdare şi să deshideţi linkul, pentru a vedea filmuleţul. VĂ ROG!


"Istoria, asa cum a fost traita pe viu de o parte din parintii si bunicii nostri.
Acest documentar a fost realizat in 2007 si totusi nu am auzit de el pana acum... nu l-am vazut la televiziuni sau in cinematografe...
Trebuie sa iertam, desigur, dar asta nu inseamna sa ne uitam istoria, sa acceptam ca valorile noastre sa fie compromise, rastalmacite sau batjocorite."



http://roncea.ro/2010/10/28/un-documentar-cutremurator-a-fost-odata-in-transilvania-marturii-si-filmari-despre-atrocitatile-maghiare-la-ocuparea-ardealului-video/












http://roncea.ro/2010/10/28/un-documentar-cutremurator-a-fost-odata-in-transilvania-marturii-si-filmari-despre-atrocitatile-maghiare-la-ocuparea-ardealului-video/

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt Ardeleanca ,acum locuisc in Constanta,dar sunt mandra ca sunt Ardeleanca.M-am cutremurat cand am vizionat videoclipul, dumnezeu sa-i odihneasca,si sa ne rugam la dumnezeu sa nu se mai intample asemenea atrocitati. Guvernantii ar trebui sa nu le mai dea atatea drepturi ungurilor, ar trebui sa stie ca ungurii traiesc in Romania si sa se supuna legilor noastre , cui nu-i convine n-au decat sa plece in Ungaria. Le urez drum bun si sa nu se mai intoarca
ANA

hera mariana spunea...

Mă bucură faptul că măcar O ARDELEANCĂ, a comentat!
Eu am avut curajul să postez acest film cutremurător!
Sunt sigură că l-au vizionat mulţi, dar s-au făcut că plouă...:(
Mă gândeam că îmi vor opri blogul dar văd că rezist!
Bunica mea a trăit acele vremuri şi eu ştiu mai multe de la ea!
Te pup ANA sau oricum te-ai numi!