Persoane interesate

joi, 6 ianuarie 2011

ELIMINÂND POLITICA ŞI BANII.

Parcă nu pot încheia anul 2010.
Mă întreb de ce ?
Aşa că eliminând mocirla politică în care s-a scăldat guvernul şi banii de care nu s-au săturat tot ei, guvernanţii, pot zice că eu şi familia mea am avut un an bun, norocos şi plin de evenimente pozitive.
Am să le mai postez acum şi gata, că de fapt am început noul an 2011.
În ordinea evenimentelor:
-am avut în luna iunie ÎNTÂLNIREA DE 40 DE ANI LA LICEU! A fost minunat să ne revedem după 20 de ani de când nu ne văzusem, iar pe unii colegi nu i-am văzut de 40 de ani pentru că nu au fost la ultima reuniune.
-un alt mare eveniment în luna iulie, de mare mândrie şi satisfacţie a fost absolvirea şi susţinerea licenţei de către fiica mea. Am postat articole pe blog pe aceste teme şi pozele corespunzătoare.
Este de înţeles că toate acestea au costat şi ceva bani, pentru haine, deplasări, mese festive, etc.
Cu un an înainte am început planurile (proiectul financiar cum ar zice unii) şi mi-a reuşit.
Spre toamnă, începând din luna august am început să culegem roadele muncii şi culmea... încă mai urmează!
Este şi un rezultat al gândirii pozitive, dar şi al efortului şi curajului cu care am acţionat pe timp de mare criză.
La această oră pot spune doar atât că 33% din efortul financiar este acoperit, mai am puţin şi sunt sigură că o s-o iau de la început, nu ştiu cu ce, dar oportunitatea se poate ivi în fiecare zi.
Acum sper că încep noul an cu alte idei, eliminând pe cât voi putea banii şi politica!

2 comentarii:

SOmeONE spunea...

:)
"Parcă nu pot încheia anul 2010."
Asta-i o stratagema anti-imbatranire... Dar tu nu ai nevoie de ea. Vei ramane tanara mereu. :)
La multi ani, Mariana!

hera mariana spunea...

Mulţumesc SO!:)
La mulţi ani şi mulţi bani!:)
Eu chiar acum încheiam anul trecut! Poate sunt de rit vechi şi nu ştiam...:))