Persoane interesate

luni, 10 ianuarie 2011

PLUSVALOARE DINTR-UN FIR DE AŢĂ












Chiar aşa, plusvaloare dintr-un fir de aţă ceva mai lung.:)
Dacă eşti propriul tău patron şi stăpân pe ceea ce faci, cu puţină imaginaţie poţi crea PLUS VALOARE adevărată.
Creativitatea pe lângă satisfacţia lucrului finalizat şi bine realizat, îţi poate da o bucurie nemărginită la vederea obiectului produs, atunci când o altă persoană beneficiază de el.
Vă puteţi imagina strălucirea din ochii unui om, atunci când dintr-o dată vede un obiect pe care şi l-a dorit, dar nu l-a găsit prin magazinele doldora de marfuri?
În special fetele şi femeile îşi doresc diferite obiecte vestimentare speciale, unice, potrivite cu persoana lor, le visează iar în momentul când le găsesc fac tot posibilul pentru a le avea.
Da, asta mi s-a întâmplat mie, de multe ori pe parcursul anilor. Am văzut scânteia din ochii semenilor mei şi am beneficiat productiv de ea, primind de fiecare dată un imbold pentru a continua.
Accesoriile sunt o componentă importantă în garderoba fiecărei femei.
Mai sus am postat fotografiile genţilor(poşetă, traistă, săculeţ sau oricum le-ar zice)care nu mai sunt în stoc.
După cum aţi observat, fiecare piesă este UNICAT!
Desigur s-ar pune întrebarea: unde este plusvaloarea?
Răspunsul este foarte simplu: în buzunar la creatoare!

Niciun comentariu: