Persoane interesate

marți, 10 mai 2011

DE ZIUA TA, MĂRIUŢA MEA!



DE ZIUA TA MĂRIUŢA!


De-aş fi avut o surioară
Ea ar fi avut sufletul tău.
Eu n-am o soră, dar nu-mi pare rău
Tu eşti „SORA MEA DE PRIMĂVARĂ”.

De n-ai ştiut că îmi eşti soră
De ziua ta de naştere, îţi spun:
Că-mi eşti mai mult decât un prieten bun,
Eşti „rândunica ce spre mine zboară” !

Şi dacă aripile tale vor obosi cândva,
În pas domol spre tine am să... „decolez”)
În patruzeci minute pot „să- aterizez”)
Şi prietenia, sigur nu va înceta!

Mariana Hera

4 comentarii:

angi spunea...

Tare imi place pictura,iar versurile sunt spuse din suflet!
La multi ani,Mariuta!:)

hera mariana spunea...

Mulţumesc Angi,
tabloul este al Măriuţei l-am pictat special, îl are pe perete:),
cele două rândunele suntem noi care am trecut peste dealurile copilăriei şi ne-am reântîlnit în acelaşi oraş !:)iar ochiul este cel al prieteniei care vede, spune, plânge, iartă...
Suntem prietene de aprox. 40 de ani!

taio spunea...

pre multe cuvinte ar fi de prisos,imi place mult de tot,

un Cugirean te saluta

hera mariana spunea...

Mulţumesc mult, CUGIREANULE! :)