Persoane interesate

luni, 5 noiembrie 2012

DEZBATEREA






                         
                                                                 (detaliu  separat 30/35cm. ) 



Cineva religios a spus :  " este raiul ", altcineva mai realist a spus: "sunt anotimpurile"; eu discutam despre numele care urma să-l poarte pictura mea cu fetiţa-pictoriţă , vecină de şevalet cu mine.
Un tânăr privind pictura la care lucram a spus: "este insărcinată ? ", am râs ... Fetiţa Sara mi-a şoptit totuşi sunt : "culorile timpului" , îmi plăcea denumirea aceasta...dar aveam altceva în gând şi am gândit cu voce tare:
"este ETERNITATEA" !
La această denumire a început dezbaterea!
O doamnă a spus : "poate imensitatea" , altă tânără a zis: "infinitul"...dar eu mă gândeam la
 ETERNITATEA ideii de iubire...
La explicaţia mea dezbaterea s-a aprins!!!
- iubirea nu e veşnică, soţul meu m-a părăsit !
- nu, nu e veşnică, al meu a murit....:(
- eu nu mi-am găsit jumătatea...etc.
Şi totuşi , discuţiile demonstrau că femeile încă iubeau, ca tânăra-şi căuta iubirea,
IDEEA DE IUBIRE ESTE  ETERNĂ- VEŞNICĂ, vine din cele mai vechi timpuri şi va continua să existe!
                                                Şi l-am numit ETERNITATE!


                        

                                                                ETERNITATE
                                                     pictură, ulei /pânză, 65/45 cm.







Niciun comentariu: